KINECT SPORT:SFASON TWO

در نمایشگاه Electronic Entertainment Expo که با نام E3 شناخته میشود در سال های گذشته شاهد بازی های بسیار خوبی از جانب شرکت های بازی سازی بودیم. در نمایشگاه سال گذشته که شرکت Microsoft در حال کار بر روی دستگاه جدید خود Kinect بود و چند ماه تا عرضه آن فاصله نداشت، بازی های جالب و هیجان انگیزی را برای Kinect معرفی کرد یکی از این بازی ها Kinect Sports بود که حال و هوای بازی های المپیک و ورزش های جالب آن را داشت. بازی از لحاظ گیم پلی بسیار جالب و قوی بود و بسیاری از کسانی که این بازی را خریداری کردند از آن راضی بودند. حال Microsoft یک سال بعد در همین نمایشگاه نسخه بعدی این بازی را تایید کرد. در ادامه به بعضی از امکانات جدید این بازی اشاره خواهد شد.

بازی های جدید و جالبی به بازی اضافه شده است، بازی هایی همچون: دارت، بیسبال، فوتبال آمریکایی، گلف، تنیس و اسکی. در نمایش هایی که در نمایشگاه از این بازی دیدم بازی مانند نسخه اول همچنان در سبک کمیک هست ولی توانسته مشکلاتی را که در نسخه یک در هنگام ضربه زدن بود را بهبود ببخشد. بعد از سخنزانی های سازنده بازی یکی از افراد بر روی جایگاه آمد و بعد از توضیحاتی، آماده انجام بازی گلف شد. در ابتدا نشان داده شد که او دست خود را به پیشانی نزدیک کرد این کار باعث میشود تا محیط بازی را از بالا و با جزئیات بیشتری ببینید. او آماده ضربه زدن شد و هنگامی که ضربه را زد مشکل اصلی Kinect باز هم مشخص شد. مشکلی که همچنان بر طرف نشده است و آن هم تاخیری است که Kinect دارد البته باید گفت که تاخیر Kinect در بازی و حال و هوای زمان بازی احساس نمیشود ولی همچنان چند ثانیه تاخیر بازی از موفقیت کامل این دستگاه جلوگیری کرده است.

در ضربه اول در بازی گلف وقتی که توپ به مکان مورد نظر بازی نرود بازی به شما Fairway میدهد که هر چه از این دسته کلمات بیشتر بگیرید امتیاز مورد نظر را کسب نمیکنید. طراحی محیط بازی بسیار جالب است و از رنگ بندی خوبی دارد. تماشاگران نیز به موقع واکنش نشان میدهند و همانند نسخه قبل کار های بی هدفی را انجام نمیدهند. میتوانید در بازی به کینکت دستور دهید که موقعیت سوراخ را به شما نشان دهد. به طور کلی نمایش گلف در E3 نمایش بسیار خوبی بود ولی در مقایسه با بازی های دیگر ممکن است طرفداران کمتری را جذب کند.(باز هم تاکید میکنم که این یک نظریه است و برای اطمینان از درستی آن تا انتشار بازی باید صبر کرد).


 

بازی بعدی که در نمایشگاه و دقیقا بعد از اتمام بازی گلف به معرض نمایش گذاشته شد، فوتبال آمریکایی بود. بعد از کمی صحبت درباره بازی،بازی آغاز شد و پس از کمی فریاد زدن یکی از کسانی که بر روی جایگاه بود بازی شروع شد و پس از چند لحظه یکی از بازیکنان تیم مقابل دقیقا مثل بازی واقعی بر روی او شیرجه زد و توپ را گرفت! بازی باز هم شروع شد ولی این بار او با پاس دادن یک گل را به نام تیم ثبت کرد. در بازی نشان داده شد که باید برای گرفتن توپ حریف را به زمین بزنید و یا برای برنده شدن و دریافت توپ از بازیکنان تیم خود بدوید تا آن ها به شما پاس دهند. نکته جالب درمورد این بازی این است که شما میتوانید به هر کسی که خواستید پاس دهید اگر سر خود را به هر طرف بپرخانید خود بازی بازیکن مورد نظر را برای شما مشخص میکند و اگر نخواهید میتوانید سر خود را به طر دیگر بچرخانید! ولی باید توجه داشته باشید که سرعت عمل در این بازی حرف اول را میزند.

بعد از اتمام، بازی دیگری از این سری برای نمایش گذاشته نشد و ما هم نمیتوانیم درباره آن نظر بدهیم ولی لحظاتی از بازی های دیگر(تنیس،اسکی،دارت و...) را میتوانید در تریلری که به نمایش گذاشته شد تماشا کنید. در نهایت Kinect Sports Season Two یک بازی دقیقا همانند نسخه یک است و فقط چند بازی و امکانات جدید به آن اضافه شده اند. این بازی در اواخر سال میلادی به طور انحصاری برای Xbox 360 و Kinect عرضه خواهد شد.

 

مشخصات بازی:

 

Publisher: Microsoft

 

Platform: Xbox 360

 

Genre: Sports

 

Release Date: 10/25/2011

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 24 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط Farnood Saghi

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 1611
بازدید کل : 77115
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1